U nás se sice Impreza neprodává, její úspěch nicméně hodně vypovídá o kvalitě příbuzných modelů. Jinými slovy, na novou generaci Subaru se rozhodně máme proč těšit!
Přestože z pohledu Evropana je titul japonského auta roku poněkud vzdálený, v tvrdé konkurenci místních automobilek to rozhodně žádná malá věc. Naposledy tuto poctu získalo Subaru v roce 2003 s modelem Legacy a nyní, po třinácti letech, jí vybojovalo teprve podruhé. Nová Impreza plně vychází z filozofie Subaru, kterou je spojovat zábavu a zajímavé zážitky s klidem na duši. Nejen pro řidiče, ale pro všechny pasažéry.
V Japonsku se vůz prodává od poloviny října a jako vůbec první japonské auto v historii nabízí airbag na ochranu chodců již v základní výbavě. Měsíční prodejní cíle Impreza překonala o víc než čtvrtinu a nadpoloviční část nových majitelů díky ní přešla k Subaru od jiné značky.