První rok s novou Imprezou

Od návratu značky Impreza do České republiky už uběhl téměř rok. S novým autem jsme my i první desítky jeho majitelů najezdili hezkých pár tisíc kilometrů a důkladně poznali jeho osobnost.

Jméno Impreza je podle průzkumů v Evropě známější než samotná značka Subaru. A to i přesto, že se Impreza v minulé generaci prodávala jen na některých trzích a tento název se vytratil i z označení kultovního modelu WRX STI. Návrat proto nebyl nijak těžký a loni se právě Impreza stala prvním modelem postaveným na přelomové nové platformě Subaru Global Platform. Mrštný hatchback totiž dokázal skvěle zužitkovat a názorně představit její hlavní zbraň – extra pevnou konstrukci, která má blahodárný vliv na jízdní vlastnosti, komfort i bezpečnost.

Už krátce po svém uvedení na trh Impreza posbírala první velké úspěchy. V Japonsku přepsala tabulky a stala se historicky nejbezpečnějším autem nárazových testů, titul nejbezpečnějšího auta ve své třídě získala také v Evropě a v Česku vybojovala například ocenění za technickou inovaci roku. To všechno je ale teorie. Jako u každého Subaru i u Imprezy platí, že tím nejdůležitějším je způsob, jakým tohle auto jezdí. A ten se dá poznat jedině za volantem. Přečtěte si víc v komentované galerii:

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho s přáteli.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email