Doba čtení: 1 min.

Subaru je opět v čele žebříčku nejlepších značek

Každoroční žebříček Consumer Reports porovnává auta v nespočtu disciplín: jízdních vlastnostech, úspornosti, spokojenosti majitelů, bezpečnosti nebo spolehlivosti. V jeho nejnovějším vydání je Subaru na prvním místě mezi mainstreamovými značkami a na druhém místě v celkovém přehledu zahrnujícím i prémiové výrobce.

Hodnocení Consumer Reports zahrnuje více než 30 významných automobilek. Jen v rámci silničních testů je přitom hodnoceno přes 50 různých faktorů. K nim se připojují výsledky ze všech dostupných bezpečnostních testů, důkladný průzkum spolehlivosti a také to, kolik stávajících majitelů by si ten samý model pořídilo znovu. Celkové skóre je pak součtem bodů ze všech dílčích disciplín.

Se ziskem 79 bodů skončilo Subaru první mezi dostupnými značkami a druhé celkově hned za BMW. Další pozice v první desítce pak patří MINI, Lexusu, Hondě, Toyotě, Genesisu, Mazdě, Audi a Kie. Celou polovinu TOP10 tak obsadily automobilky z Japonska, které mají díky svým vlastnostem dlouhodobě nejvěrnější zákazníky na světě.

SUV Subaru Forester bylo současně zařazeno do výběru 10 nejlepších aut, která si lze koupit. Mimo jiné díky vysoké míře bezpečnosti, povedené kombinaci ovladatelnosti a pohodlí, prostornému interiéru i skvělému výhledu. Výmluvná je i skutečnost, že se Forester do elitního výběru dostal již podesáté v řadě.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho s přáteli.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email