Subaru je poprvé v žebříčku nejsilnějších značek světa

Na světové poměry je Subaru poměrně malou osobitou automobilkou, která ročně vyrobí “jen” kolem milionu aut pro specifické zákazníky. Přesto její značka patří mezi nejhodnotnější na světě.

Společnost Interbrand každoročně vyhlašuje prestižní seznam 100 nejhodnotnějších značek světa. Na prvních místech jsou tradičně především technologičtí giganti (letos je pořadí první pětice Apple, Google, Amazon, Microsoft a Coca-Cola), do výběru se však dostalo také 15 významných automobilek. A co je nejzajímavější, vůbec poprvé v historii je mezi nimi také Subaru. Hodnotu jeho značky ocenili analytici Interbrand na 4,2 miliardy dolarů, tedy v přepočtu přes 95 miliard korun. Subaru se tak dostalo do společnosti obřích značek jako jsou BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ferrari, Porsche, Volkswagen nebo Toyota.

Pokud jde o hodnoty, díky nimž Subaru zabodovalo, Intebrand zmiňuje autenticitu, schopnost vtáhnout a také přímočarost a srozumitelnost. Ostatně právě Subaru má společně s Toyotou nejvěrnější zákazníky na světě, což není náhodou. V žebříčku 100 nejcennějších značek sice Subaru patří až kulaté sté místo, i to je ale velký úspěch pro automobilku, která si odjakživa jde tvrdohlavě svou cestou a dává přednost kvalitě před kvantitou.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho s přáteli.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email