Doba čtení: 3 min.

Impreza poprvé v Česku!

Pro podzimní dealerské setkání jsem připravili malé překvapení – vůbec poprvé se českého asfaltu dotkla kola nové Imprezy. Tady je pár dojmů z mosteckého polygonu.

Bylo to opravdu velké překvapení. Do poslední chvíle jsme totiž ani my nevěděli, jestli to klapne a vzácný náklad z Belgie dorazí. Nakonec dorazil. Hned po uvítací koupeli červená Impreza zamířila na výstavku před prosklenou budovou Auto Gallery za závorou polygonu. Jakmile začali naši prodejci přicházet, dobrou půlhodinu jí nebylo přes chumel zvědavců vůbec vidět. Zkoumali jí do posledního detailu.

To ale nebylo všechno. Ukázka byla nejen statická, ale především dynamická a všichni účastníci si její fantastický podvozek mohli vyzkoušet na handlingovém okruhu v zadní části polygonu. A to v přímém porovnání s novým Subaru WRX STI a modernizovaným Levorgem. Aby byly dojmy co možná nejautentičtější, dovolujeme si připojit pár citací přímo od kolegů:

„Nejvíc mi vyrazilo dech, jak to auto zatáčí na limitu. Jasně, takhle se asi nebude jezdit každý den, ale v krizové situaci je dobré vědět, že auto má hranu hodně daleko. Jen mezi námi, v přímém srovnání s Levorgem je Impreza podvozkově o parník lepší.“
Petr Šmarda, Subaru Brno

„Fyzické setkání s novou Imprezou předčilo naše očekávání. Co musíme vyzdvihnout je vnitřní prostor, sedačky, zpracování interiéru, který vypadá a je opravdu luxusní. Jízdní dojmy máme výborné. Vůz se krásně vede, je tichý a karoserie je v zatáčkách až neskutečně tuhá. Těšíme se, až bude u nás na salonu.“
Jan Krebs, Chalupa Motors

„Dojem zanechala v každém ohledu pozitivní. Prostě: Impressed by Impreza.“
Pavel Voborník, Subaru Vysočina

„Svezení s novou Imprezou bylo jedním slovem famózní. S dvoulitrem to je ideální auto pro běžné ježdění. Podvozek by jistě snesl také silnější motor, ale je mi jasné, že euroemisaře bychom nepotěšili zvýšením flotilového průměru. Interiér je také pěkný, snad jen kromě plastu kolem voliče převodovky, ale co by Japonci příští rok vylepšili? Překvapila mě prostornost kabiny.“
Radek Sukeník, Dancar Opava

„Impreza je perfektně tuhý automobil bez jakýchkoliv vibrací s vynikající stabilitou.“
Tomáš Šimek, Emil Frey ČR

„Co se týká Imprezy, asi nebude nikdo, kdo by haněl pocit z jízdy a ani já nemůžu. Naopak, auto je dospělé, podvozek nejlepší ve třídě, minimální náklony a jistota v zatáčkách. Přirovnání ke Golfu mi nepřijde úplně správné, i když by se mělo jednat o stejnou třídu. Impreza je přeci jen jinak zaměřené auto, více směřující na sportovně laděné řidiče. Je také znatelně větší, zejména v interiéru, v oblasti ramen. Proto lze omluvit i relativně vyšší cenu, kompenzovanou ale bohatou základní výbavou. Za mě osobně tedy jen škoda, že není sedan, jinak ale jednička podtržená!“
Marek Tomáš, Autoemistar Group

„Subaru mě nikdy nepřestane překvapovat, Imprezka je naprosto dokonalá. Přeměnila představy ve skutečnost.“
Barbora Janoudová, Mija Autocentrum

„Nová Impreza je jízdními vlastnostmi ve své kategorii zcela výjimečné auto, což oceníte vždy s výjimkou jediné situace, a to když do ní přesednete rovnou z STIčka.“
Dalibor Bainar, Autobond Group

„Nová Impreza pro mě je opravdu příjemné překvapení. Má hodně povedený design, který je v reálu výrazně lepší než na fotografiích, a opravdová pecka jsou jízdní vlastnosti. Auto je opravdu stabilní a na jízdu velice příjemné.“
Petr Lesák, Auto Vero Sedlčany 

„Lepší, než jsme čekali!“
Aleš Louda, Ilos

Mostecký polygon Impreze zkrátka sednul, a tak jsme jí na rozloučenou vzali i na pár průjezdů po kluzné ploše. Jízda dveřmi napřed jí jde pořád moc dobře. Je to přece Subaru! A pokud nevěříte nám, první novinářské dojmy z jízdy s novou Imprezou si můžete přečíst zde.

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho s přáteli.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email